wiekeintheusa.reismee.nl

De laatste weken in Utah

Hallo allemaal,

Hier weer even een korte update over mijn avonturen in Utah.

Aankomende donderdag is al mijn laatste schooldag in Amerika. Echt niet te geloven!
Afgelopen zaterdag had ik een afscheidsfeestje in de avond. Er kwamen best wel wat vrienden en we hadden hamburgers en hot dogs van de grill. Het was erg gezellig! Het track & field seizoen is nu ook afgelopen. We hebben het region championship gewonnen. Ik begin nu steeds meer te beseffen dat ik bijna terugga naar Nederland.


Vorige week zaterdag had ik vrij spontaan een halve marathon gelopen. Mijn gastouders zouden het eigenlijk doen, maar mijn gastvader kreeg twee dagen van tevoren te horen dat hij moest werken, dus hij kon er niet bij zijn. Ik ging in zijn plaats. Ik vond het best spannend, maar ik had er wel veel zin in. Het was een heel mooi parcours door de Ogden Canyon. Het regende alleen wel best hard. Ik vond het echt super leuk om te doen. Uiteindelijk was ik tweede geworden in mijn leeftijdscategorie.

Volgende week is mijn laatste week hier. We gaan nog een paar dagen naar Yellowstone National Park en daarna zit mijn jaar hier in Amerika er al weer op.

Ik zie jullie snel weer!

Liefs,

Wieke

Reacties

Reacties

Allard

Hey Wieke, je kunt terugkijken op een fantastisch jaar waarin je ontzettend veel mooie en goede dingen hebt gedaan: je komt terug als een rijker mens! En, ik ben natuurlijk super trots op dat fantastische halve marathon resultaat, well done!
Go Wieke Go, geniet nog van de laatste twee weken in Utah

Mariejose

Zooo Wieke , zit t er alweer bijna op ! Wat n mooie fysieke prestaties heb je gehaald ! Knap hoor ! Kom maar weer lekker terug naar NL. Leuk dat je n blog deelde ! Gr Mariejose

Miranda

Het jaar is snel voorbij gegaan je hebt een hele hoop gezien geleerd en heerlijk genoten van alles in Amerika ??heerlijk om over 2 weken weer in Nederland te zijn en iedereen weer te zien ?

Marlene

Hi Wieke, wat fijn dat je het zo goed hebt (gehad) in Amerika! Het zal wel een dubbel gevoel zijn voor je als je weer naar Nederland gaat. Maar ik vind het heel leuk om je snel weer te zien! Geniet nog van je laatste weekjes daar! xx

Stijn

Hoi Wieke je heb altijd leuke verhalen in je blog geschreven en je kan met een blij gevoel afscheid nemen in Utha wat had je een fantastisch gastgezin en wat heb je daar een hoop gezien en gedaan en je houd er vrienden aan over kan je in de toekomst nog eens op Vacantie heen maar je fam en vrienden in Nl zijn ook blij dat je weer thuis komt geniet nog even de laatste dagen grt Stijn

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!