wiekeintheusa.reismee.nl

Prom en spring break

Eind maart had ik de prom dance. Dat was echt super gaaf! Ik had een zwarte, lange jurk met rode hakken aan. Ik had een dategroup met zes personen. In de ochtend van de dag van de dance gingen we klimmen en daarna aten we super lekkere french toast. In de middag liet ik mijn haar doen en maakte ik mij klaar. Rond vijf uur was promenade in de auditorium op school. Dan worden alle koppels voorgesteld en komen ze op het podium! Na promenade gingen we met onze dategroup uiteten en daarna gingen we naar de dance. Het was echt heel gaaf om prom in het echt mee te maken. Niet alleen de dance, maar ook alles er omheen, zoals de jurk kopen en je haar laten doen.


Vorige week tijdens springbreak kwamen mijn moeder en zussen op bezoek! Het plan was eerst dat alleen mijn moeder zou komen, maar als verrassing kwamen ze met ze drieeën. Ze vlogen direct van Amsterdam naar Salt Lake City. Ik was met de trein naar het vliegveld gekomen om ze op te halen. Ik stond tijdens het wachten met wat mensen te praten totdat zij het erover hadden dat dit alleen de aankomsthal van de nationale vluchten was. Ik had een klein bordje met ‘international arrivals’ gemist. Ik rende snel naar de goede aankomsthal en gelukkig was ik nog op tijd! Het was zo fijn om hen weer te zien en plekken te laten zien in Utah! We zijn de eerste dag dat ze hier waren naar Salt Lake City gegaan. We hebben Temple Square bezocht en geshopt in de mall. Zondag was een hele mooie, zonnige dag, dus we gingen naar het skiresort. We namen de gondola naar boven en boven op de top hebben we een stukje gelopen en even gezeten in de lodge. In de avond aten we bij Applebees, een van Lana’s favoriete restaurants van toen zij in Amerika woonde. Op maandag ging Lana in de ochtend mee naar mijn track training en in de middag lieten we onze nagels doen. In de avond gingen we naar de Utah Jazz basketbalwedstrijd in Salt Lake City. Op dinsdag gingen we naar het Sugarhouse district in Salt Lake City. We hadden daar veel over gelezen op internet. Het zou een hippe wijk zijn met leuke winkeltjes en koffietentjes, maar dat viel best tegen. Er was één koffiezaakje en bijna alleen maar tweedehands meubelzaken. Blijkbaar hebben wij een andere voorstelling van een leuke, hippe wijk dan die Amerikanen ?. Na het Sugarhouse District bezochten we de Capitol Building. Dat was echt mega groot en mooi, maar er was bijna niemand. Op woensdag gingen Lana en ik eerst weer naar track training en in de middag gingen we naar Antelope Island. Dat is een eiland in The Great Salt Lake. We reden er met de auto rond en stopten soms om rond te lopen. Het was echt heel mooi. Er zouden heel veel buffalo’s moeten zijn, maar we hadden er geen een gezien. We vonden het eiland erg mooi, dus op vrijdag besloten we nog een keer te gaan en toen hebben we er wel een aantal gezien! Woensdagavond aten we bij Olive Garden. Toen konden ze eindelijk de beroemde breadsticks proeven. Donderdag zijn we naar Park City gegaan. Dat was echt een leuke stad en de weg er naartoe is ook heel mooi. Vrijdag was alweer hun laatste dag hier. We gingen naar IHOP (International House Of Pancakes) voor ontbijt. Dat was echt super lekker! In de middag waren we dus naar Antelope Island gegaan voor de buffalo’s. Zaterdagochtend vertrokken ze weer naar Nederland. Het was best moeilijk om weer afscheid van ze te nemen, want we hadden het echt super leuk gehad hier in Utah, maar ik zie ze snel weer. In de middag ging ik skiën. Vandaag ben ik ook weer wezen skiën. Het is echt heerlijk om nu te skiën, want het is niet super koud. Volgende week sluit het skiresort.

De tijd vliegt echt voorbij. Ik heb nog ongeveer twee maanden hier in Utah. Ik ga er nog optimaal van genieten!


Reacties

Reacties

Linda

Het was geweldig bij jou en de Odums in Utah lieverd xx

Marlene

Fijn dat jullie zo hebben genoten samen! Heel veel plezier nog de laatste twee maandjes!

Miranda

Mooi verhaal weer Wieke wat geweldig en leuk dat je moeder Lana en puck er waren lekker genoten van elkaar en dat jij alles kan laten zien. Nu de 2 laatste maanden de tijd gaat snel geniet en heel veel plezier nog we zien we je gauw weer ??

Anita

Fijn dat jullie zo genoten hebben Wieke.
En wat hebben jullie veel gedaan.Wieke geniet nog even van je laatste 2 maandjes en van je mooie ervaringen daar.Zie je snel weer
Xxx Anita

Willemien

Wat een heerlijke beschrijving van jullie meidenpret met elkaar. Heel veel plezier nog de laatste periode.

Allard

Het blijft mooi je ook op deze manier te volgen! Geweldig dat bezoek aan jou: jullie hebben genoten met volle teugel. Tsja.... nog maar twee maanden en nog zo veel te doen.... vergeet niet te genieten en de herinneringen te verankeren

Zoë

Klinkt echt super leuk Wiek! Geniet nog van de laatste tijd daar?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!