wiekeintheusa.reismee.nl

Welkom!

Hallo en welkom op mijn reisblog!

Over zeven dagen, op 15 augustus, vertrek ik voor tien maanden naar Amerika! Ik ga eerst met een groep van de organisatie voor drie dagen naar New York. Daarna vlieg ik door naar Utah. Ik ga daar naar high school in de plaats Morgan en ik kom te wonen bij de familie Odum in Mountain Green.

Via deze site zal ik jullie op de hoogte houden van al mijn avonturen volgend jaar.

Als je automatisch een mailtje wil ontvangen als er een nieuw verhaal op de site staat, kan je je aanmelden op de mailinglijst.

Liefs,

Wieke

Reacties

Reacties

Marlene

Leuk Wieke, je hebt al heel wat meegemaakt in je eerste week!

Gre de wijn

Wiele ,Wat veel gedaan en gezien super leuk! Liefs oma Gre

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!