wiekeintheusa.reismee.nl

De winter is begonnen!

De winter is hier nu echt begonnen. Het heeft al veel gesneeuwd, het is heel koud en alles komt in de kerstsfeer. Veel huizen hebben allemaal kerstverlichting. Deze week heb ik mijn eerste skiles!

Inmiddels heb ik mijn eerste echte halloween meegemaakt. Ik deed met een vriendin trick or treat in onze buurt. We kregen heel veel snoep. Er was heel veel halloween decoratie rondom de huizen en er waren zelfs twee huizen omgetoverd tot spookhuis.

Aan het eind van november hadden we een paar dagen vrij voor thanksgiving. De familie van mijn gastmoeder uit Montana en Texas kwam een paar dagen. Op thanksgiving hebben we de Macy’s parade gekeken en natuurlijk turkey, mashed patatoes en stuffing gegeten. De dag na thanksgiving gingen we naar een trampolinepark.

Afgelopen week had ik een hele gave trip met het cross country team naar California. We gingen daar naartoe voor een race op zaterdag. We vertrokken woensdag en kwamen na een rit van ongeveer 10 uur aan in het hotel. Op donderdag gingen we naar Disneyland! Er waren echt hele leuke attracties. Het regende alleen de hele dag, dus we waren kletsnat aan het eind van de dag. Vrijdagochtend gingen we het parcours voor de wedstrijd verkennen. Ik was daardoor best zenuwachtig voor de race op zaterdag, want er waren veel steile heuvels. In de middag gingen we naar het strand in Huntington. Er waren echt hele hoge golven! Op zaterdag was de race. We vertrokken om 06:00 uur. Het was echt een hele leuke race en het ging beter dan ik had verwacht. De heuvels voelden gelukkig veel minder zwaar tijdens de race dan de dag ervoor. Na de race begonnen we onze reis richting huis. We overnachtten in Saint-George. In de avond gingen we in de hot-tub in het hotel. Zondagmiddag kwamen we weer thuis aan. Het was best gek, want we kwamen van lekker zonnig weer en thuis sneeuwde het heel hard en was het erg koud.

Liefs,

Wieke

Reacties

Reacties

Allard

Prachtig Wieke! Na al het hardlopen nu skieen - en blijven lopen ;) Ook erg gaaf dat je al die Amerikaanse feestdagen in het echt, van binnenuit kunt beleven. Ga vooral door met genieten van al het moois en de verandering. Btw gebeuren er nog mooie dingen op je High School?

Yvette de groot

Hey Wieke ,leuk om weer al je belevenissen te lezen??,klinkt allemaal geweldig.
Lekker genieten meid x

Marlene

Superleuk verhaal weer Wieke! ?

Miranda

Super leuk verhaal Wieke wat beleef je een hoop en zie je veel van Amerika
Nu lekker leren skiën ❄️?⛷dit gaat je lukken en anders met de slee ?rodelen de berg af ?
Hier nu sinterklaasavond wij maken er een gezellige avond van
Wieke lekker blijven genieten van alle mooie momenten ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!