wiekeintheusa.reismee.nl

Al 6 maanden in Amerika!

De tijd vliegt, ik ben al 6 maanden in Amerika! Er is de afgelopen tijd best veel sneeuw gevallen, dus we zijn bijna elke zondag gaan skiën en ik heb het nu echt onder de knie! De uitzichten zijn zo mooi vanaf de piste. Gister konden we zelfs ons huis zien vanaf de piste! Ik heb laatst ook een paar keer gesleed. Dat is ook echt gaaf. We werden met snowmobiles naar de top van de berg gebracht en daarna sleedden we naar beneden.

Een paar weken geleden zijn we naar een NBA basketbalwedstrijd in Salt Lake City geweest. Het stadion was heel groot. Tijdens de time outs waren er ook allemaal entertainment dingen zoals wedstrijdjes wie het meest kon scoren of dancecams. Er werden ook vaak gratis dingen, zoals shirts, het publiek in gegooid.
Vorige week zijn we naar Park City geweest. Daar waren wereldkampioenschappen voor skiën en snowboarden. We gingen naar de snowboard freestyle halfpipe. We stonden aan de zijkant van de halfpipe, dus ze sprongen zo voor onze neus. Dat was echt heel gaaf om te zien.

Op school begint over twee weken het derde en laatste trimester. Daar kijk ik wel naar uit, want dan krijg ik weer andere vakken. Ik heb volgend trimester vakken zoals fotografie en material science, dus dat klinkt erg leuk! Ook begint dan het Track & Field seizoen. Deze weken zijn de laatste weken van het indoor seizoen.

Liefs,

Wieke

Allard

Prachtig Wieke, wat een ervaringen! Geniet er van en maak het nog mooier... voor je het weet is het voorbij: opschieten dus. Wat vandaag kan niet tot morgen laten wachten!

Willemien

Leuk om je verhaal te lezen! Zo, wat een leuke vakken krijg je op school. Heel veel plezier!

Miranda

Weer een mooi verhaal Wieke je ziet en beleefd heel veel
Dat je zoveel plezier en leuk vind het skiën?⛷en rodelen?
Straks weer nieuwe vakken op school dat is ook heel leuk om te doen ?
Heel veel plezier en lekker genieten van deze mooie tijd ?