wiekeintheusa.reismee.nl

Christmas break

Gelukkig nieuwjaar!!

Het is vandaag de laatste dag van mijn kerstvakantie. Morgen ga ik weer naar school. Ik heb leuke dingen gedaan in de vakantie; we hebben een aantal keer geskied, we hebben geklommen, zijn naar Park City geweest en ik ben met een vriendin naar Salt Lake City geweest.
Ik heb nu al mijn drie skilessen gehad. Nu ski ik mee met de rest van mijn gastgezin. Ik vind het skiën echt leuk! Ik moet nog wel wat dingen leren, maar het gaat elke keer beter. Ik ben al een paar keer goed gevallen haha! Het fijne aan dat het skiresort dichtbij is en dat we een seizoenspas hebben, is dat we soms ook gewoon een paar uur kunnen skiën in de middag als we niet de hele dag hebben.
We hebben kerst thuis gevierd. Op kerstavond kwamen vrienden eten. In de avond kregen we allemaal een pyjama en daar sliepen we in. In de ochtend kwamen we beneden en waren alle stockings gevuld met kleine cadeautjes. Dat zijn grote sokken die bij de openhaard hangen en die worden gevuld door de kerstman tijdens de nacht van kerst. Het lijkt een beetje op je schoen zetten voor sinterklaas. Na het uitpakken van de stockings gingen we de andere cadeautjes uitpakken. Er waren echt heel veel cadeaus. Er waren ook veel cadeautjes voor mij, echt super lief! Mijn moeder en oma hadden ook allemaal cadeautjes opgestuurd voor het gastgezin. Helaas was het pakketje van mijn moeder niet voor kerst aangekomen, dus hadden we een paar dagen na kerst weer cadeautjes! De rest van de kerstdag hebben we niet zo veel gedaan. We hebben veel Mario Kart op de nieuwe Nintendo Switch gespeeld.
Ik ben een andere avond van de vakantie met een vriendin naar Salt Lake City geweest. Daar zijn rond de kerstdagen allemaal lichtjes in de bomen bij Temple Square. Dat was echt super mooi en gezellig! We zijn met mijn gastgezin een dagje naar Park City geweest. Daar waren in 2002 een aantal onderdelen van de Olympische Winterspelen, zoals skispringen en bobsleeën. We deden een tour langs de onderdelen. Dat was echt gaaf en wat is zo’n skischans steil! Oudjaarsavond hebben we gevierd bij vrienden. Ik had een appeltaart gebakken. Het was een heel ander soort oudjaarsdag dan dat ik normaal gesproken heb en ik vond het best lastig dat ik niet bij de 50e verjaardag van mijn moeder kon zijn, maar ik heb een hele gezellige avond gehad.

Ik wens jullie allemaal een super goed 2019!

Liefs Wieke

Reacties

Reacties

Marlene

Lieve Wieke, wat een leuk verhaal weer! Ik wens jou ook een fantastisch 2019 ?

Allard

Happy 2019 en dat gaat het zeker worden als ik ook weer je laatste verhaal zo lees Fantastisch dat skien en heerlijk dt je zo veel verschillende dingen doet: enjoy!

Mariejose

Happy new year! Zo te horen heb je t goed getroffen met je gastgezin ! Succes weer met school ! Groetjes mariejose

Miranda

Wieke jij ook de alle beste wensen voor 2019
Wat een super leuk verhaal weer van je Leuk dat het skiën ⛷?zo goed gaat en dat zo dicht bij jullie huis is Wat maak je met je gastgezin leuke uitstapjes geweldig lekker blijven genieten en veel plezier

Stijn

Hoi Wieke ik wens je mooi en liefdevol Nieuwjaar wat ben je weer verwend en dat je skiën zo leuk vind blijf lekker genieten van alle nieuwe dingen veel plezier Grt Stijn ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!