wiekeintheusa.reismee.nl

Region Champions!

Het is begin oktober en het heeft deze week al voor het eerst gesneeuwd! De bergen zijn nu nog mooier, want het bovenste deel is nu wit. Alles begint nu ook in de halloweensfeer te komen, heel veel huizen zijn helemaal versierd en er zijn veel spookhuizen. Ik ben gister naar een spookhuis in Salt Lake City geweest.

Homecoming was ook heel gaaf. Er waren de hele week activiteiten. Ik heb American football gespeeld tijdens powderpuff. Ik begreep er niks van, maar het was wel heel leuk om te doen. Op de dag van het feest ging ik met een groep bowlen en naar een arcadehal en in de avond was het feest op school.

De afgelopen week was was een heftige week. Mijn jongste gastzusje lag een paar dagen in het ziekenhuis, want ze had een blindedarmonststeking. Ze is nu weer thuis en binnenkort moet haar blindedarm verwijderd worden. Toen zij in het ziekenhuis lag was mijn jongste gastbroertje ziek en inmiddels is mijn andere gastzusje ook ziek. Het was hier dus even een ziekenboeg. Amerikanen zijn echt heel zorgzaam. We kregen elke dag avondeten van vrienden en iedereen bood aan of ze wat konden doen voor ons.

Deze week hebben we de region championship van cross country gewonnen! We hadden de avond voor de wedstrijd een diner met het team. Op de dag zelf verlieten we de school met een toeterende en versierde bus. Iedereen was best zenuwachtig, maar uiteindelijk rende bijna iedereen een nieuw PR en wonnen we twee grote trofees! Volgende week is State championship. Daar rennen de zeven snelste renners van ons team. Ik was drie seconden langzamer dan de zevende..

Aankomende week hebben we fall break en zijn we op woensdag, donderdag en vrijdag vrij. We gaan dan naar familie in Georgia!


Reacties

Reacties

Allard

Wat gaaf weer Wieke. Super trots op je cross country prestatie!

Marc de Wijn

Weer een mooi verhaal Wieke! Ben blij dat je het zo fijn hebt daar!? Groetjes uit Den Helder!!

Miranda

Weer een leuk en heftig verhaal van je gastgezin je heb het erg naar je zin straks als er meer sneeuw ❄️komt lekker skieen ??lekker genieten van al die mooie ervaringen ?

Ilona

Wat een gaaf verhaal weer. Sterkte voor je gast gezin met al die zieke. Fijne dagen?

Stijn

De eerste sneeuw in okt hier nog zomerse temperaturen het is weer leuk om je verhaal te lezen veel plezier met Halloween ???

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!